Inwoners ‘s-Gravendeel demonstreren na week vol onrust

De demonstratie die zaterdag in ‘s-Gravendeel werd gehouden uit zorgen over de overlast van statushouders en de ongeregeldheden van de afgelopen week, is rustig verlopen. Naar schatting kwamen zo’n 130 inwoners bijeen om hun zorgen kenbaar te maken. De aanwezigen verzamelden zich rond 19.00 uur aan de Hendrik Hamerstraat. Er werd met elkaar gesproken en vanuit een nabij geparkeerde auto was een anti-azc-lied te horen met teksten als: “Genoeg is genoeg. Vol is vol”. De politie en handhaving waren in groten getale aanwezig om de demonstratie in goede banen te…

Lees verder