Ingezonden brief van Louisa Neele

“Mijn naam is Louisa Neele en ik zit op basisschool de Groen van Prinsterer in Klaaswaal.

Samen met andere scholen in de Hoeksche Waard en op Goeree doe ik mee aan de E-waste Race. Hierbij verzamelen we oude electrische apparaten, lege batterijen, monitors en computerschermen. Voor alles wat we ophalen krijgen we punten. De school met de meeste punten wint een leuk uitje naar het Maritiem Museum.

Daarom wilde ik vragen of u misschien een oproepje wilt doen op de radio en aan de mensen in uw omgeving. Misschien zij nog oude of kapotte apparaten die ze niet meer kunnen of willen gebruiken. Wij zouden die heel graag ophalen voor onze actie.

Mensen kunnen hun spullen aanmelden via www.ewasterace.nl. Daarna komen wij ze zo snel mogelijk ophalen.

Met uw hulp kunnen we misschien een stapje dichterbij de winst komen. Dat zou heel leuk zijn. Voor deze media opdracht kunnen wij ook nog eens 200 punten verdienen.

Alvast heel erg bedankt voor het lezen van mijn brief. Ik hoop dat u ons wilt helpen.

Met vriendelijke groet,

Louisa Neele
basisschool de Groen van Prinsterer
Klaaswaal”