Automobilist onwel en botst tegen boom op N217

Een automobilist is vrijdag op de N217 bij Oud-Beijerland tegen een boom gereden nadat hij onwel was geworden. Door de klap kwamen de airbags van de auto uit en raakte het voertuig flink beschadigd. De bestuurder is door ambulancepersoneel nagekeken en vervolgens zonder spoed naar het ziekenhuis gebracht. Een bergingsbedrijf heeft de auto afgevoerd. Over de toestand van de bestuurder is verder niets bekend. Foto’s: Rik Bos

Lees verder