Deel uw ervaringen met dementie

De gemeente  Hoeksche Waard wil graag weten hoe het met mensen met dementie en hun naasten gaat. Daarom vraagt zij aan mensen met dementie of mantelzorgers om de Dementiemonitor in te vullen.

Heeft u zelf dementie? Of zorgt u voor iemand met dementie? Dan hoort de gemeente graag uw ervaringen. Met uw antwoorden helpt u om de zorg, ondersteuning en voorzieningen in de gemeente beter aan te laten sluiten op wat mensen écht nodig hebben. Meedoen kan tot en met dinsdag 30 juni via de website Dementie Monitor.